Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Amanda Modig Olsson - 29 december 2009 20:58

Hej hej. Ligger och pratar med Jennifer i telefonen.:p i dag har jag varit med Ronja. Sen efter det åkte jag och mamma till Sandviken. Och handlade raketer och smällare tills 31. Sen åkte vi hem. Och nu ligger jag i sängen som sagt. Imorgon ska jag Antigen vara med Linda elr följa med pappa till söderhamn och träffa farmor och farfar. Och Såklart kära isak. Men nu ska jag vara social med Jennifer. Bye Bye. Kramar Amanda.

Av Amanda Modig Olsson - 29 december 2009 01:16

Hej hej. Ligger i min säng och ska sova. I dag har jag ju varit med linda. Vi gjorde inte så himla mycket. Var ute och sen så gick vi in. Och då satte vi oss vid tvn. Sen gick vi upp och satte oss vid datorn. Sen så skulle jag åka hem. När jag kom hem gjorde jag inte så mkt. Försökte ficksa våran stora dator men det gick inte. Men när det inte gick så gick jag upp och fixade med mina kameror. Försökte ficksa blixten på en men det gick inte. I morgon så ska jag och mamma åka till sandviken. För mamma ska handla. Så då ska jag lämna in min dator och gå in på en fotoButik och

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards