Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Amanda Modig Olsson - 12 december 2009 21:20

Hej hej. denna helg är typ "lussa helgen". För i går så var jag ju på Åsgården(Äldre boende) i järbo och lussade. sen i dag så gick jag och tränade tills i morgon, för då ska vi "lusssa" i kyrkan.  Det ska bli Roligt.   Och klockan 4 ska vi få åka häst och vagn. Men Lucia tåget ska vara i kyrkan halv 2.    Sen ska vi köra igenom programet,. efter det ska vi till församlingsgården och fika och äta. sen kommer en liten buss och hämtar luciakandidaterna och sen ska vi åka häst och vagn till kyrkan.   

Dagen har varit  bra. vi tränade ju tills i morgon. Allt gick jätte bra.

Ja. för er som läser min blogg så får ni reda på vem som är Järbo lucia i morgon. ni kan ju komma och kolla kl 5 i Järbo kyrkan. elr kan man läsa min blogg.   För jag får inte säga vem som är Lucia.  

Vill ni veta en sak? ... Det får ni även fasst ni inte vill. jag är försyld roligt när man ska uppträda imorgon.   Men det vart jag ju bara för att jag ionte vela b li det..

Ne. nu ska jag gå och vänta på mamma så jag får hoppla in i duschen elr gå och sleepa.    

Kramar Amanda

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards