Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Amanda Modig Olsson - 22 december 2009 23:20

Hej hej. i dag har jag fått ju lov!  


skulle åka med tjugo över sjuan i dag. Jag vaknade kvart över sju med ett ryck.. Så då var det bara att ha brottom kan man säga. JAg hann i alla fall med bussen. Så det var ju tur. när jag kom till skolan så väntade jag tills vi började. (8.15) Sen kom våran lärare(Halv mentor eftersom Denniz inte var där) Så gick vi in i klassrummet och så berättade hon var vi skulle göra och så. Sen fick vitio minuters rast. sen gick vi till klass rummet. och där träffades vi bara. sen så gick vi och kolla på skolans kör. sen gick vi till klassrummet och fick betyg. sen så slutade vi. så jag skulle följa med Sandra hem  för vi hade bestämmt det. så när hon kom så gick vi till våran skjuts(Sandras Mamma)  Sen åkte vi till hennes mormor. för vi skulle till stan. så då åkte vi dit. sen så var vi till maxi., sen åkte vi och lämmnade sandras mormor, sen åkte vi hem till sandra. där gjorde vi inte mkt vi bara satt och sjöng singstar. sen gick jag till prix för mamma, carina och micke var där. sen åkte vi hem, hemma var Anna, Karro och henmes två barn. John och Saga. Så då var jag med dom. sen så åkte dom hem vid 11.dom var jätte trött. för dom är bara fem och åtta kanske.

Så nu sitter jag här och ska sova. ska upp kvart i sju i morgon. för jag och mamma ska åka och handla tills julen.

Han vad skönt med jullov!  

Men men. nu ska jag sva. Godnatt. Kramar Amanda

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards