Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg under juli 2009

Av Amanda Modig Olsson - 29 juli 2009 11:23

Hej hej. I förrgår så fick marsvinen gå ut för första gången. 

Dom tyckte det var jätte gott och äta gräs.:)

Och min morbor Thomas kom med en tv åt oss.  

I går så köpte mamma kompostgaller 4 st för 99 kr inne på öb. så satte ihop dom i dag. ska köpa flera sen. men 4 duger ett tag.;) och sen så bytte jag tv så vi har den som Thomas kom med. för färgen är typ rosa på den förratven.

I går var Anki hit och kollade om mina marsvin hade ohyra. men dom var frisk.:D Så jag kan ställa dom på Söndag.:D

I dag ska jag släppa ut marsvinen om solen fortfarande är kvar.;)


Men nu ska jag gå. Hej då!. Ha det bra. Kramar Amanda<3

Av Amanda Modig Olsson - 23 juli 2009 22:34


hejhej. i dag har jag gjort rent åt Gabriel och Gustav. ja jusst ja!! Den 1 och 15 Augusti ska jag ställa mina marsvin för första gången.:D Jag vet inte hur jg ska göra. för jag ska ställa båda två. och dom går i petklass. oh nästan samtidigt.:/ jag får väl fråga någon om hjälp då. Kanske Ronja elr Anki kan hjälpa mej. om dom har tid.

men blir mera bloggande i morgon. För nu ska jag sova. natti natti:)<3

:S

Av Amanda Modig Olsson - 23 juli 2009 14:46

F*N! I dag fick jag reda på att syrran pratar skit om mej.! Schysst?:O Och hon tänker inte ens betala ett nytt spel som HENNES hund har bitit SÖNDER!:@

Jag har varit snäll emot dej. men vad får jag tillbaka.?:'(

Förstår inte vad jag gör för fel.?:'(


I dag har jag varit med Elin och Ronja. för dom sov hos mej. sen när dom  åke hem så  gick jag upp och gjorde rent i buren åt Gus´tav och Gabriel:)<3333 

Av Amanda Modig Olsson - 2 juli 2009 18:47

Hejhej. har inte blivit så mycket blogga på den senaste tiden. för jag har ju varit i Göteborg och sen har jag varit i ett hus och hjälpt till och städa. 

I dag har jag inte gjort så himmla mycket.:) Jag har bara varit hundvakt och sen så har jag, mamma, Anna, Carina, Tant Fia och hennes kompis Anki fikat.:) Och nu är jag hundavakt.:P


Sen emmelan allt så har jag varit upp till marsvinen och gett dom 2 gurkbitar var i handen. Gabriel han älskade gurkan. så han fick en till bit.:P Gustav tyckte också om. men inte lika mycket. han åt i sin vanliga

takt. och Gabriel var gluppsk.XD

Frässten har jag skaffat en hemsida för Gustav och gabriel. www.gustavgabriel.webs.com Kika gärna in.;)



Men nu ska jag gå på toaletten och sen ska jag äta. och sen ska jag, Linda, Elisabeth, Carin och kanske Johan iväg och ska bada:P Så hej då:) Kramar Amanda

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards