Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Amanda Modig Olsson - 13 december 2009 22:19

Hejhej. I dag så var vi i kyrkan och övade 2, sen gick vi ner till kyrkstugan och åt korv och fikade. Vid 4 kom en liten buss och hämtade oss, så vi åkte till finnesgatan och där släppte hon av oss. sen så kom häst och vagn och hämtade oss. När vi skulle åka så fick vi en varsin fackla. När vi hade fart på dom så åkte vi till kyrkan. där hoppade vi ner och släckte dom. sen gick vi in och bytte om. sen gick vi ner och började uppvisningen. det var jätte roligt. Så jag funderar på att vara med i Linnéas kör påmåndagar. fasst det bli efter jul i så fall. För man får inte börja vara med nu är det är en elr 2 gånger kvar.

Aja. det gick jätte bra i dag iallafall. förutom att jag var tvungen att sätta mej ner på stolen och dricka lite vatten. I morgon blire skola. och IGEN KÖR!!    Aja jag får väl stå ut. Nu ska jag gå och lägga mej och sova. Godnatt. Önskar Amanda

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards