Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 26 december 2009

...

Av Amanda Modig Olsson - 26 december 2009 21:04

Hej hej. För två dagar sen så var det ju julafton. Så då var jag hemma bara. och öppnade julklappar. jag fixk ovanligt lite julklappar kan man säga. fick 12st av mamma. och vi brukar på 20 st. aja man kan ju inte få så många varge jul. Men jag fick kläder, godis, smink, sminkväska, ds pennor, pengar på mobilen och en lampa. Jaghar inte fått något av farmor, farfar och pappa än. För pappa kom för tre dagarsentill Sverige för han har varit i Irak. 


I går såp var jag på bio med Sandra. Göta kanal 3.  Den var ganska bra. lite rolig ibland.=P


I dag har jag inte gjort mycket. Fick för mej att jag vela göra ett hus åt mina marsvin :P Men jag har inga material. så det gick inte, så jag plockade på mitt rum istället.  jusst nu sitter jag  och väntar på att Linda ska kolla klart på Göta Kanal 3 på bio för jag ska sova hos henne i dag =D Fy det var jätte länge sen vi träffades.=(  Men nu ska vi få träffas.=D


Ni får ha det så braoch ha en trevlig kväll. //Amanda

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards