Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg under mars 2009

Av Amanda Modig Olsson - 12 mars 2009 21:47

Hej! I dag var jag hemma i från skolan. (Ont i magen.) Så i morse vid halv 11 åkte jag och mamma till Linda och hämtade min bur. När jag hade gått upp med buren fick Ådi fäölja med. och han reagerade inte på buren så himmla mycket den här gången. så han är jätte duktig! och sen vid halv 3 ringde Anki och frågade om hon fick lämna marsvinen, Jag sa ja. och då kom hon. Jag hade stängt in hundarna i vardags rummet så inte Gustav och Gabriel skulle bli så rädd. Sen gick jag upp och satte dom i buren. och nu sover dom.


Gud vilken dag jag har haft. det känns som om jag har haft en jobbig dag.

Men det har jag ju inte. Men nu ska jag dra hej då! //Amanda

Av Amanda Modig Olsson - 11 mars 2009 22:03

Hejhej! Goda nyheter. I dag så fick jag ett medelande av Anki. Och då sa hon att Gabriel och Gustaf är könsmogna. Så jag kunde hämta dom, men det kunde jag ju inte. För mamam jobbar. Så i mon förmiddag så ska vi hämta buren hos Linda. och sen ska Anki komma med Gabriel och Gustaf. Så jag är as glad.=) Jusst nu så sitter jag här och skriver. Och pratar med Jennifer som ska komma i helgen.=)

Så i mon så kanske det blir kameran.=P Efter som Marsvinen kommer kanske. =) Men nu ska jag dra... Hej då// Amanda.<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards