Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

SMS-bloggning

Av Amanda Modig Olsson - 2 januari 2010 10:08

Hej hej. Sitter på bussen och är på väg till sandviken. För att ta nästa buss till gävle och bli mött där och åka vidare till bollnäs.:p det är var så min dag ser ut.:) i gävle blir jag mött av Nathalie och hennes kille tror jag.:-D Jag velade inte åka själv så dom slösade pengar och tog tåget till gävle. Bara för att möta mej.:-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Modig Olsson - 26 maj 2010 13:33

Hehe, Nu har jag as tråkigt så nu skriver jag lite på denna blogg, Men jag vet inte vad jag ska skriva om. =P  Vi ska i alla fall till Stockholm med niorna på Söderskolan nästa Torsdag, så jag är Ledig nästa Fredag.=) Och sen på skolavslutningen ska ...

Av Amanda Modig Olsson - 26 mars 2010 15:45

hejhej. Nu vill jag veta varför det e flera som går in hit på bloggen som jag inte andvänder istället för den jag andvänder? SKulle vara roligare och blogga om någon följer den kanske??? http://marsvinsmandis.blogg.se/ Óm denna länk inte fungerar s...

Av Amanda Modig Olsson - 26 januari 2010 08:42

Hejhej. Nu har jag tröttnat på bloggplatsen. Så jag byter till blogg.se istället. Här är en länk så ni kan fälja min blogg när jag byter. www.marsvinsmandis.blogg.se/ Hoppas ni kommer följa min blogg.=)   //Amanda! ...

Av Amanda Modig Olsson - 25 januari 2010 22:45

I dag har jag varit hemma ifrån skolan för att jag inte mådde bra när jag vaknade. Så i dag har jag knäppt kort på marsvinen och gjort rent åt dom.  Så det kommer lite bilder på dom. I morgon blire skolan.  Sen vet jag inte.     Lina: Man måst...

Av Amanda Modig Olsson - 24 januari 2010 22:25

hej hej. I helgen har jag sovit hos Linda. Så i har åkte jag och Linda till ett ställe som kallas mulles och gillade korv. Det var jätte mysigt.:) sen när vi kom hem så gick vi Tv i stallet och fixade lite med hästarna. Jag fick hålla på med en trava...

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards