Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg under juni 2009

Av Amanda Modig Olsson - 20 juni 2009 23:50

hejhej. ligger i sängen och gör ingenting.

 dag så har Thomas, Linda, Carna, Ullis, Roffe & Matte varit här. så vi har grillat lite kött. se så på kväll har Marianne varit här också.  Sen när hon åkte hem så hoppade jag in i Duschen. sen så gick jag hit.

Men nu ska jag sova. för jag ska upp kl 9 och göra mej  klar. för jag ska till Alingsås med Matte, Linda Thomas och Carina. Kramar Amanda.

Grattis på namnsdagen Alla so heter Linda:).

Av Amanda Modig Olsson - 19 juni 2009 10:12

Hejhej. jag har inte hunnit skriva så himmla mycket på denna blogg för att jag har varit i Söderhamn hos en kompis i fem dagar. så att jag kom hem  förr går. När jag kom hem i förrgår.så gjorde jag inte så himmla mycket. jo jag duschade.:P Inte så roligt att veta men.

I går så gjorde jag rent buren åt mina marsvin. och sen så har tant Fia varit hit och hälsat på. xD

I dag så konmmer min morbror Thomas, Carina och Linda upp hit och ska fira midsommar. sen på Söndag så följer jag och min kusse Mattias med dom hem och ska vara där i en vecka. oc h sen när jag har vari hemma ett litet tag så kanske jag ska följa med Jennifer, Göran(Jennfiers pappa) Och Ann-Cristine (Jennifers mamma) på semester.:) Sen så ska jag inte göra så mycket mera tror jag.:P Men nu ska jag gå. Ha det så bra. Kramar Amanda.

Av Amanda Modig Olsson - 12 juni 2009 11:21

Hejhej. i förrgår så var det skolavslutning, tandläkaren och furuvik. så jag hade inte så mycket tid till marsvinen. men emellan t-läkaren och furuvik så fick dom komma upp lite. :D


I går så var det skolavslutning för syrran. så då vart det tårta. sen så åkte jag till Sandviken och sen till hofors.


I dag så har jag gjort rent i marsvins buren. sen ska jag in till Sandviken(S-viken) och kolla på hur mycket ett nintendo DSi kostar.


Men nu ska jag gå. hej då. Kramar Amanda, Gabriel och Gustav

Av Amanda Modig Olsson - 7 juni 2009 20:32

Hejhej. om ni vill se bilderna i från marsvinsutställningen så ska jag lägga in dom på min hemsida: http://daysofthunder.zoomin.se Så ni kan gå dit och kolla. det vart så himmla många så att jag hade ingen ork i går. så jag fixar allt nu.;)

I dag så fick Gustav och Gabriel följa med till lilla Elin och Anna. Dom tyckte det var roligt.:) Sen när jag kom hem så gick jag, Elin, Sanna och marsvinen upp och gjorde rent i Gustav´s och Gabriel´s bur. så den är ny städad.;) Dom tyckte det var skönt att komma hem.

Men jag har en fråga. Kan jag avla med mina marsvin med 2 Albino? För om det går så ska jag och Elin para våra. så då tänkte jag behålla någon. och någon kanske ska säljas.;) Men jagh vet inte för hur mycket;) Det får vi se om det blir något elr ej. men jag skulle så hemskt gäärna vela para dom.

Men nu ska jag lägga ut bilder på min hemsida och skriva blogginlägg. men om ni vill veta mmera vad jag gjorde i går så kolla Bloggen på min hemsida. Kramar Amanda, Gabriel och Gustav.

Av Amanda Modig Olsson - 6 juni 2009 06:03

Godmorgon. Kl är ungefär  10 över 6. :P  och kl kvart i 7 ska jag jag till Anki. För att hon och jag ska på marsvins utstäällning i Valbo i dag. :D Min första marsvins utställning.:) sÅ det kommer att bli jätte roligt.:D

Jag ska inte ställa Gustav och Gariel.. har int anmält.  så att jag åker och kollar första gången.:D 


Hoppas att ni har sovit gott i natt. det har jag gjort i alla fall.:) Men nu ska jag ner och äta frukost och göra mej klar.:) Det kommer lite bilder i kväll kanske. 

Ni får ha en bra dag. Kramar Amanda.=D 

Av Amanda Modig Olsson - 3 juni 2009 21:21

Hejhej. i morse så åkte jag till skolan och sen hem i gen. bara för att ingen hade sagt att vi hade sovmorgon.:S Snällt?:S Aja. så kan det vara ibland. När jag kom hem satte jag mej vid tvn och sen vid datorn. efter det så gick jag till Kyrkan. där träffade jag Anki. Gustav och Gabriels uppfödare. Hon frågade mej om jag hade anmält mej till utställningen på Lördag.:) men jag hade inga pengar. så jag kunde inte det.:/ Men jag fick åka in med dom(Familjen tror jag). Så om jag skulle det skulle jag höra av mej till Anki i morgon.:) Länkar till hennes Hemsidor och hennes Blogg kommer lite senare.;) Det vart ett litet inlägg iaf.;) Men nu ska jag gå. Kramar Amanda.(L) 

Bild: Torrkade morötter. :P

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards