Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

SMS-bloggning

Av Amanda Modig Olsson - 24 januari 2010 22:25

hej hej. I helgen har jag sovit hos Linda. Så i har åkte jag och Linda till ett ställe som kallas mulles och gillade korv. Det var jätte mysigt.:) sen när vi kom hem så gick vi Tv i stallet och fixade lite med hästarna. Jag fick hålla på med en travare som heter Rain. Så jag tog ur en Tova ur hennes man. Hon var jätte snäll. I dag har vi varit ute i stallet och varit inne och kollat på Riverside. Och nu kollar vi på johan falk. Ne nu ska jag kolla klart på johan falk. Sen kommer mamma. Så skriver ett inlägg imorgon. Hej då. Kramar Amanda.

 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Modig Olsson - 26 maj 2010 13:33

Hehe, Nu har jag as tråkigt så nu skriver jag lite på denna blogg, Men jag vet inte vad jag ska skriva om. =P  Vi ska i alla fall till Stockholm med niorna på Söderskolan nästa Torsdag, så jag är Ledig nästa Fredag.=) Och sen på skolavslutningen ska ...

Av Amanda Modig Olsson - 26 mars 2010 15:45

hejhej. Nu vill jag veta varför det e flera som går in hit på bloggen som jag inte andvänder istället för den jag andvänder? SKulle vara roligare och blogga om någon följer den kanske??? http://marsvinsmandis.blogg.se/ Óm denna länk inte fungerar s...

Av Amanda Modig Olsson - 26 januari 2010 08:42

Hejhej. Nu har jag tröttnat på bloggplatsen. Så jag byter till blogg.se istället. Här är en länk så ni kan fälja min blogg när jag byter. www.marsvinsmandis.blogg.se/ Hoppas ni kommer följa min blogg.=)   //Amanda! ...

Av Amanda Modig Olsson - 25 januari 2010 22:45

I dag har jag varit hemma ifrån skolan för att jag inte mådde bra när jag vaknade. Så i dag har jag knäppt kort på marsvinen och gjort rent åt dom.  Så det kommer lite bilder på dom. I morgon blire skolan.  Sen vet jag inte.     Lina: Man måst...

Av Amanda Modig Olsson - 17 januari 2010 22:12

Hejsan. Ligger och kollar på Johan Falk på tv. Men nu äre reklam. Så jag passade på att skriva ett inlägg. I förrgår så vart jag hembjuden på tacos hos Linnea, min kompis. Då när vi satt och åt så bestämmde Linnea att hon och jag ska starta ett inneb...

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards