Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Amanda Modig Olsson - 10 december 2009 22:45

Hej hej. I Tisadags i skolan, på idrotten så fick jag damp på min lärare. Så han var ingen poppis för mej. Det är han inte nu heller men endå.  

Sen i dag så på idrotten så skulle han ta ut alla och prata om betygen. i idrott. Jag tänkte ju att mej behöver han ju inte prata med, eftersom hn pratade med mej i tisdags. men tror du inte att han skulle prata med mej. Så ja frågade varför han skulle prata med mej. då sa han att jag skulle sitta. så då gjorde jag det. då säger han att jag har ett svagt G i idrott.     Snacka om att jag vart ganska glad. jag todde ju att jag skulle få ha mina förra betyg kvar (IG). Bara för att han är ... . Men jag tänker i alla fall jobba upp det nästa termin. så jag får ett G.    Sen så vela han ha in Ronja. Men då kom Linda precis, så han pratade med henne först. Så sen tog han in Ronja. Så när Ronja kom ut vela han ha in mej i gen.    Jaha tänkte jag och gick in till han. Då fick jag reda på mitt Hemkunskaps betyg. nu denna termin har ja varit där 3 gånger.   Men dom tyckte jag var duktig när jag väl var där. så att jag fick ett  ...   G+.  Så jag har varit glad hela dagen för mitt G+.   I morgon ska jag ha 3 prov i skolan. ikke roligt..    Proven är i So, Svenska och matte... Fattar inte hur man kan planera 3 prov samma dag?? 

Aja .. det är inte förvånande kan man ju säga.     det har vi hafft förrut..

Aja. nu ska jag sova så jag orkar morgondagen. Godnatt. Kramar Amanda

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards