Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Amanda Modig Olsson - 18 december 2009 21:12

Hej hej. I dag har jag varit i skolan. Vi slutade kvart över två, och bussen gick halv 3. Jag och Ronja gick och ställde oss och vänta på bussen, Men det kom Aldrig.   Så vi stod där till tjgo i tre, sen gick vi in till Ica och satte oss.

Så vi satt där och väntade på halv fyran. Klockan vart halv fyra, och to.m tjugo i, då kom en som jobbade på en buss och sa att bussen hade gott sönder och att dom inte hade någon annan. med efter ett litet tag så hade dom ficksat så vi som skulle till Järbo fick åka med en skolbuss. så vi stog och väntade åh väntade och väntade.. Till slut kom den. Typ vid 10 i fyra. Så vi kom hem senare.


Det har ju varit en oturs dag i dag.. Så först så glömde jag min mobil hemma. sen så rammlade jag ner för en backe utanför skolan, och de dära med bussen. Men de e inte allt kan man ju säga. vi fick en ny sattelitmotagare idag. Så jag och mamma försökte byta ut den gamla till den nya. men det gick inte att få bild, när vi fick bild så vela kortet inte funka som man sätter i motagaren.   

Men när mamma satt och ringde runt så hade vi slagit in fel inställningar.

Men nu funkar det.  



När vi stod och väntade på bussen frös jag, Ronja och Erika skit mycket. var säker 18-..


I natt ska Ronja sova här!  <333

Så nu ska jag vara lite social med henne en stund. =P

Kramar Amanda.

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards