Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Amanda Modig Olsson - 27 november 2009 22:30

Hej hej. Nu var det ett tag sen jag skrev igen känns det som.

Kan ju börja berätta vad jag gjorde i onsdags.

var på besök på Bessemer.(ett gymnasium i Sandviken) Jag besökte HR(Hotel och Resturang) Och NV (Natutvetenskap) Dom programena.

Sen var jag, Sandra och Ronja till Mcdonalds och åt. Efter det så gick vi till Dollar och köpte godis. Sen ringde Sandra efter Skjuts . Så vi fick skjuts av hennes bror.  Så Tack för det. Slapp vi gå i från stan till Björksätra.

Sen när vi började lektionen så var det HK (Hemkunskap) Vi skulle ha prov. men det var ingen som hade läst på. jo 2 av 9 st. Så det vart uppskjutet till Nästa Onsdag. De va ju bra.  Efter HK:n hade vi Svenska sen Engelska. Svenskan var rolig.  Men engelskan var inte så rolig... Sen åkte jag hem och inte gjorde så mycket tror jag.

I Torsdags så var jag i skolan. Efter sista letionen så åkte jag till Resecentrum och väntade på Järbo bussen.   Det var inge Roligt. Satt åh frös..  Sen vet jag inte vad jag gjorde hemma.

I dag har jag varit i Skolan. Hehe.  På svenskan så skulle vi kolla på Film. Men jag fick sitta i ett rum och plugga istället. De var rätt skönt och få plugga själv en timme.  Läste ett papper 5 gånger. Sen när vi slutade gick jag till mammas jobb. och ställde mej vid bilen och väntade på att hon skulle komma ut.  hon kom efter 10 minuter ungefär.  så jag behövde inte vänta länge.

Sen när mamma kom ut så åkte vi till någon så mamma fick ficksa sitt schema. sen åkte vi hem. Enda sen jag kom hem i dag har jag suttit vid . Ne nu ska jag gå. Ha det så bra. Kramar Amanda


Rolig Smily:    

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards