Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Amanda Modig Olsson - 1 november 2009 18:32

Hej hej.

Nu ska jag berätta om gårdagen lite snabbt. =)

Först var jag och mamma till Anki och hämtade mitt nya marsvin.=)

Sen kom Ullis och Roffe hit och åt tacos med mej, mamma, Anna och Mormor. Det va jätte mysigt att dom kom upp.=)

Ja jusst ja.. Jag var ju på Badhuset också i från 8 till halv 12. Det var roligt ända tills man hade hittat en golfboll. för man fick bara hitta en boll. =S Då vart jag lite trött. =/ Men men. När man hittat en golfboll så får man välja ett pris. Så jag valde 100kr på den nya Bowling banan i Sandviken. =)  När klockan var kvart i 11 tyckte jag och Linda att det var trökigt att bada. så vi tänkte att vi kunde sätta oss ner en stund. men då kom Elin och vela åka forsen med oss. =P Så då hoppade vi i och åkte forsen en gång. sen så mötte vi Ida och då frågade vi om hon vela ha en till varmkorv.(dom bjuder på det) Och då sa Ida att hon vela ha en varmkorv. Så vi gick och skulle hämta en varmkorv. men då var det slut på korvar. Så jag och Linda fick bara en varmkorv i går kväll.=) vi gick och duschade klockan kvart över 11 typ. =P

I dag har jag inte gjort mycket.. Vart med Linnea. =D

Men nu ska jag och mamma åka och handla. Hej då. Kramar Amanda! =) 



Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards