Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Amanda Modig Olsson - 8 november 2009 21:34

Jahapp. Då är man försyld också... Obestämd Fy vad tråkigt..

Aja. Jag har i alla fall inte haft någon lusst att sitta vd datan nästan. I dag när jag skulle skriva ett inlägg så precis när  jag skulle börja skriv så skulle vi åka och hämta min sysster  i hofors.(hon har varit på hundutstllning i dalarna i dag.  Mmed trofé) Trofé kom etta med hp tror jag att  det  var.Tungan ute

Men jag skriver ett medelande nu i alla fall. Flört

I dag var jag o mamma till hofolrs. den har jag factist inte gjort något mera i dag. jag har nyss duschat så nu tänkte jag läsa lite i min bok som ska vara utläst och klar för redovisning på tisda elr fredag. har hunnit läst typ 100 sidor avv 220. Tungan ute Så det är nog bäst att sätta fart nu va?Tungan ute 

I morgon blire skola och sen ska jag till kyrkan och träna till lucian. för jag är Järbo lucia kaandidat. Tungan ute

Fasst jag ska inte sjunga för jag är fösyld och hostar.Flört

Aja. nu ska jag läsa ett tag.

Godnatt!Glad


Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards