Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Amanda Modig Olsson - 9 november 2009 21:44

Hej hej. Missade bussen i morse. så jag var hemma i dag. sen så är jag försyld oxå så...

Vid halv 5 fick jag träffa LINDA!=D=D För det var kör då. ;) Vi tiänar till Lucian.

Jusst ja. jag har inte berättat att jag e Järbo Lucia kanditat va? =P

Kom på att jag skulle vara det förra måndagen. =P

Sen när kören var slut så följde Linda med mej hem ett tag. =D Sen när hon åkte hem så gjorde jag inte mycket. Vid 8 så tog jag med mej Ådi på en liten promenad.  Sen när jag var på väg hem så mötte jag min lärare. =P 

Men nu ska jag inte skriva mera. =)


Varför har INGEN skrivit i min gästbok här på bloggen?='( Jag bli ju ledsen.='(


Ne nu ska jag sova. Godnatt. =)

Kramar Amanda

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards