Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Hej hej.

Av Amanda Modig Olsson - 26 september 2009 22:28

Hej hej.

I går så kom Matte hit. han skulle cykla hit. men han fick punka vid albin och Pias i Jäderfors. Så han fick skjuts hit. När han kom så gjorde vi väl inget. men sen så efter ett tag så gick vi ut och sköt med hans luftpistoler. HAr skjutit en gång tidigare. men det var med ett stort. nu sköt jag med en liten Pistol.Vi tog ett äpple och sköt på. Bara för att testa. jag var ganska duktig. jag prickade på en gång nästan.Tungan ute

 

I dag har jag och Shadow varit hos Linda och hoppat lite.Skrattande 

När vi kom till Linda så löshoppade Linda och Ronja Lindas häst Kompis. Glad Så jag fick hjälpa till. sen när vi var klara med det så gick vi in till Lindas kanineroch jag tog med Shadow in dit så klart. Tungan ute sen hoppade vi med kaninerna. Linda har 4 stycken kaniner. men Ronja tog en och Linda 2 kaniner. Linda tog Chelsie(Stava) och Clara. och Ronja min lilla älskling av Lindas kaniner.Tungan ute Och hon heter Candy. Glad Hon är så söt.

När jag kom hem i från Linda så stannade vi på Swans (Macken i Järbo) och köpte choklad. Tungan ute När vi kom hem så åt jag lite choklad. sen så gick jag till Trofé för han vela inte äta maten så  att jag tog mat i handen och gädde han. (Ne han är inte bortskämt) Tungan ute Medans jag gjorde det så ringde mamma ett samtal. men jag vet inte vem. Tungan ute sen när Trofé hade ätit upp så satte jag mej vid köksbordet. och då tog jag ett sugrör. och halva min choklad. gissa vad jag gjorde? Tungan ute Jag tog chokladen och lade den framför mej. sen tog jag sugröret och gjorde ett öga. och sen ett till öga. sen en näsa. och sen hämtade jag en kniv och gjorde munnen med. Tungan ute men då gick den sönder.Tungan ute Mamma och Anna tyckte jag var knäpp. för mamma berättade för Anna att jag lekte med chokladen. Tungan ute Anna har tagit hem en systemkamera i från skolan. och då tog jag den och knäppte kort med. Tungan ute Sen skickade jag en bild i från mammas telefon till Annas. Flört Bara för den vart SÅÅÅÅÅ snygg. Tungan ute 

Nu tycker ni att jag var jätte knäpp.? Men jag hade facktist trökigt då.Tungan ute Men nu ska jag och hundarna gå upp och sova. Godnatt. Sov gott.Glad Bild på mitt mestevärk kommer senare. Flört Kramar Amanda.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Modig Olsson - 26 maj 2010 13:33

Hehe, Nu har jag as tråkigt så nu skriver jag lite på denna blogg, Men jag vet inte vad jag ska skriva om. =P  Vi ska i alla fall till Stockholm med niorna på Söderskolan nästa Torsdag, så jag är Ledig nästa Fredag.=) Och sen på skolavslutningen ska ...

Av Amanda Modig Olsson - 26 mars 2010 15:45

hejhej. Nu vill jag veta varför det e flera som går in hit på bloggen som jag inte andvänder istället för den jag andvänder? SKulle vara roligare och blogga om någon följer den kanske??? http://marsvinsmandis.blogg.se/ Óm denna länk inte fungerar s...

Av Amanda Modig Olsson - 26 januari 2010 08:42

Hejhej. Nu har jag tröttnat på bloggplatsen. Så jag byter till blogg.se istället. Här är en länk så ni kan fälja min blogg när jag byter. www.marsvinsmandis.blogg.se/ Hoppas ni kommer följa min blogg.=)   //Amanda! ...

Av Amanda Modig Olsson - 25 januari 2010 22:45

I dag har jag varit hemma ifrån skolan för att jag inte mådde bra när jag vaknade. Så i dag har jag knäppt kort på marsvinen och gjort rent åt dom.  Så det kommer lite bilder på dom. I morgon blire skolan.  Sen vet jag inte.     Lina: Man måst...

Av Amanda Modig Olsson - 24 januari 2010 22:25

hej hej. I helgen har jag sovit hos Linda. Så i har åkte jag och Linda till ett ställe som kallas mulles och gillade korv. Det var jätte mysigt.:) sen när vi kom hem så gick vi Tv i stallet och fixade lite med hästarna. Jag fick hålla på med en trava...

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards