Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Amanda Modig Olsson - 7 september 2009 20:58

I går så var jag och mamma till Anki och kollade på hennes underbara marsvin. ;)

Jag ska ju få 2 st honor av Anki.=) Så att det var därför vi åkte dit.=)

Vart erbjuden en dräcktig och 3 icke dräcktiga.=P   Bara för att jag vela ha den som var dräcktig så fick jag inte det för mamma. Så jag valde en som heter Qruella(Vet ej hur hon stavas) och  en som inte har ett namn. som jag får döpa själv. =)  Kommer inte i håg vad färgen heter. =P Så jag hoppas på att jag får en stamtavla elr någonting med dom. så jag vet exakt. ;) Buren åt dom kommer i morgon troligt vis. så vi kan hämta dom i över morgon. =D Så jag längtar AS mycket till dom kommer hem. =D

Ps: Du har väl inte glömt att kolla in mina marsvins och minm hesida?? Trodde väl det. Här kommer den.

http://www.gustavgabriel.webs.com

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards