Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Amanda Modig Olsson - 3 september 2009 21:10

Hej hej. Nu var det länge sedan jag skrev. Ja ber så himmla mycket om ursäkt.

Vart ska jag börja... *Funderar* Jo nu vet jag. i Förrgår så satt jag vid datorn. och helt plötsligt fick jag ett medelande av Anki. om att hon skulle göra sej av med några marsvin. så hon undrade om jag vela ha någon. :)  Mamma var borta då. så att jag visste inte om jag fick. men jag frågade henne när hon kom hem. men då fick jag inge riktigt svar av henne. men i går skulle mamma ringa till Anki. men det vart inge.bara för att Carina kom och hälsade på.. :/ Men hon ringde i dag i stället.  så då vart jag glad. :) Mamma frågad hur mycket dom skulle kosta. Men dom skulle vara gratis. :) Tänk vilken snäll uppfödare jag har hittat.:) Jag som tänkte köpa marsvinen i från en afäär...  :P  om jag hade gjort det så skulle jag aldrig ha köpt mina sötnosar som jag har idag. och inte hafft marsvins utställning som mitt intresse heller. ;)

Vi skulle höra av oss till Anki på Söndag när mamma hade vaknat tror jag det var. ;) Så ni kan ju gissa hur glad jag har varit i dag. :D (Även om jag var tvungen att betala för marsvinen så hade jag gjort det) Nu ska jag hoppa i sängen och sova. ;)  Kramar Amanda. :) 

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards