Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Amanda Modig Olsson - 22 september 2009 18:42

Hej hej. Nu undrar ni säkert varför detta inlägg heter "Älskar Linda Eriksson"? Men nu kommer jag berätta varför.Flört

 

Om ni vill ha reda på mera, så är det bara och skicka en kommentar elr ett mail till isak_828@hotmail.com.

 

Jag kan ju säga att jag är ju INTE så särskilt glad på min syster för tillfället, bara för att vi bråkat. Skrikandes

 

Allt började så här: Jag spelade wii, och så kom Anna och sa att mamma inte var glad på mej. och att jag skulle sälja 2 marsvinshonor. Gråter Som jag fick av Anki förr förra Torsdagen tror ja. Elr så skulle vi sälja alla mina marsvin.

Då tänkte jag vadfan har jag gjort. tagit ner Qruella och gosat med henne. var det fel det då?Gråter

Aja.

Anna gick upp och jag fortsatte spela lite, sen kommer hon ner och börja ställa alla stora/lätta saker på golvet, för hon skulle Dammsuga.

Så när hon börjar dammsuga så frågar hon vart marsvinen var och vad dom var i för bur. Så jag svarade på det.

Sen vart det tyst. jag spelade och anna dammsög. sen säger hon "Hur dum får man vara som köper marsvin utan att fråga mamma!"

Jag hörde inte riktigt vad hon sa så att jag sa "va?"Förvånad

Så sa hon om det. Jag kommer inte i håg vad jag sa då.

 

så jag stängde av spelet och gick och skar vitkål åt marsvinen. och sen gick jag upp. så gädde jag marsvinen grönsaker, sen satte jag mej på min säng och började gråta(Fan ska man annars göra i en sån här sittuation)Gråter Sen fick jag ett sms av linda. så jag svarade på det. sen tänkte jag at jag kan ju säga vad som helst till henne så hon får ringa mej. så hon ringde mej. och då när jag svarade så bröt jag i hop direkt. (Det gör jag alltid när jag pratar i telefonen när jag är ledsen.) Och jag kunde inte lungna ner mej heller. det gick bara inte.. Så jag tog allting så tydligt som jag kunde när vi pratade. och Linda hon vet ju hur jag är då. Så hon lyssnade nog noga då. När jag hade berättat som jag tyckte och tänkte så frågade jag Linda om hon vela komma till mej och kolla på Idol och Andra Avenyn med mej. Då svarade hon" Ja det vill jag. Precis vad jag tänkte gumman."

Då vart jag glad av att höra min kompis säga så i den situationen.Glad 

Så såg väl bråket ut.

 

Nu tillbaka till Linda Eriksson. Undrar vad jag skulle ha gjort om du inte finns vid min sida. Jag skulle inte ha levt nu iaf. Jag Älskar dej verkligen Linda!<3Kyss<3333

 

Hoppas ni andra inte tar illa upp om ni läser detta. men jag älskar er med. (Alla Vänner älskar jag)

 

Kramar Amanda.   

 

Gabriel: bild 1

Gustav: bild 4

Qruella:Bild 3

Tiffany: bild 2

Gabriel2

Gabriel

 

Tiffany

    

Qruella

  

Gustav

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards