Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Amanda Modig Olsson - 29 september 2009 22:53

Hej hej. Har virus på ena datorn och lämnat in den andra... Så vi har bara syrrans dator kvar nu..

 

I dag har jag varit i skolan, varit med Ronja och Linnea sen har jag suttit i soffan och kollat på syrran och hennes 2 kompisar som sjungit typ i 2 timmar. Tungan ute Har facktist varit ganska roligt.

 

I går så var jag i skolan. Tungan ute Och efter det kom mamma in och hämtade mej för att vi skulle lämna min dator.

När vi kom in på datametropolen så kom vi på att vi inte hadde kvitto med oss. Tungan ute Men det gick bra endå. Mamma fick åka med kvittot innan hon började jobba.Glad

Sen när vi var där så frågade jag vad det kostade om jag skulle vela ha windows i min dator. då sa han som stod i kassan att det skulle kosta(Stava) ungefär 1500 kr... Förvånad Och om man skulle göra det själv så skulle det kosta ungefär lika mycket..

Jag får väl klara mej med Linux!!! Skrikandes 

Hatar HATAR HATAR Linux!!!! Skrikandes

Kan inte ladda hem något elr någonting med Linux!!Skrikandes

 

I mon blire väl skolan... Igen... Tungan ute

 

Men nu ska jag sova. Godnatt.  // Amanda.

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards