Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Amanda Modig Olsson - 25 maj 2009 22:52

Hejhej. i dag har jag och Ådi vaarit på tjejgruppen. fasst innan vi gick dit så frågade jag om han och Lassie fick följa me. och det fick dom. när vi kom dit så gick jag ch Ådi till Linda och Lassie. och Linnéa och Elsa. sen så gick Linnéa och Elssa in. precis när dom gick in  så skulle Linda gå och möta Ronja. och när dom kom tillbaka så sa Ronja "Hej Ådi" Och sen gick dom. dom sketi mej.:'( Dom gick till baksidan. Men nr jag kom så gick jag och ådi en bit bort. och satte oss. sen så brydde dm sej inte mera. ja satte mej vid dom andra och åt. eftersom Linnéa och Elsa satte sej med Linda och Ronja.:'( Dom kollade inte es på mej.. dom bara satt och skrattade.

Sen när vi hade ätit så gick alla och spelade fotboll. det var ganska roligt. sen sågjorde vi väl inge mer. jo vi satt och pratade. se gick jag och Linda hem till mej. sen nu så ska jag plugga tll en prov i Engelska i morgon. Det är bara 32 glosor. fasst dom är rätt enkel.;P


Nu ska jag Plugga sen sova. God natt. Kramar Amanda.

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards