Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Amanda Modig Olsson - 24 maj 2009 23:16

Hejhej. I torsdags konfirmerade jag mej ju. Det gick väl bra. Förutom att jag läste fel i dikten jag och min kompis Ronja skulle läsa. efter det gjorde jag väl inget. jo jag gick hem och öppnade presenter. jag fick en Guldklocka, presentkort, ljusstake och pengar. Mera kommer jag få senare. För mamma hade inga pengar jusst nu.I fredags så var jag med Linda. Vi spelade kubb. efter det så åkte vi hem till mej och sov. bara för att på lördagen så åkte vi på  hunutstälning i Österbybruk. Syrran ställde Wille, Snäckan och Indra. Indra vann veteranklassen och gick vidare till finalen. men i finalen åkte hon ut. Snäckan vart först placerad etta. men det vart till slut en tvåa. och Wille åkte ut med en tvåa. I dag hr jag vrit me Ida och efter det så har jah kollat på Marie när hon har hoppat med min kanin Shadow. jusst nu ligger jag i min säg och hör på när mina Marsvin pratar. Dom älskar att prata.:) men nu ska jag sova. Godnatt. och sov gått. kramar Amanda, Gustav och Gabriel.<3

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards