Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Amanda Modig Olsson - 20 maj 2009 19:31

hej nu var det länge sen i gen.=P Men jag har haft det lite jobbigt ett tag. jag har knappt hunnit med min hemsida.=P

Men nu kommer det goda nyheter.:) Jag ska fortsätta att blogga här. jag saknar denna blogg. :(

Men nu är jag tillbaka.=)

Fasst jag ska göra om lite här. jag ska ha denna blogg åt mina marsvin. Denna idé fick jag av en som heter Moa. Tack Moa. :) 

Så nu kommer det lite mera inlägg och allt. ;)

Det kanske kommer in bilder som har varit inne i ett annat inlägg förut. men det behöver ni inte bry er om.;)


Frässten... I morgon konfirmerar jag mej.:) Det hade jag helt glömt bort. så allere snyss har jag gjort rent åt dom så att det är fint.



Nu börjar allt om marsvinen.;)

Dom heter Mosaique´s Gabriel och Mosaique´s Gustav.

Lite fakta om Gabriel: När han kom var han jätte rädd. och vart lite osäker vad man skulle göra med han. Men nu  börjar det bli bättre.:) Så jag är jätte stålt över han.:)

Lite fakta om Gustav: Gustav var också lite rädd. men det är nästan helt över. i början så vela han absolut inte komma upp i famnen. men när han väl kom upp så var han ju tvungen att erkänna att det var ju skönt. så nu så springer han inte i väg när jag ska ta honom. 

Som båda har gemensamt: Att dom inte vill gå till någon annan, Dom är jätte nyfikna och dom gillar inte att man håller dom hur som helst.

Det var lite fakta om dom. om det är någon mer fakta som ni vill veta så kan ni ju skicka en kommentar.

Kramar Amanda , Gustav och Gabriel.

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards