Gabriel, Gustav, Qruella & Lina

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Amanda Modig Olsson - 11 augusti 2009 23:09

Hej. Dagen började med att jag gick ner och satte mej vid datorn och spelade The sims 2. Sen efter det så åkte jag och mamma till Grannården och köpte hundmat och hundben.sen drog vi vidare till Lidl. där köpte vi ganska mycket. Och sist med inte minst till Willys. där köpte vi ännu mera hundmat och massa annat.

Sen åkte vi hem. packade upp. och var kanske hemma en halv timme, timme. sen drog vi till Carina för Anna skulle betala henne. sen hem i gen för jag glömmde telefonen hemma. Sen åkte vi till Valbo och var

in på Djur kompaniet och köpte hund godis, mat  till gabriel och gustav och sen kollade vi om det fanns en ställning till hundar som man kan sätta i skolen slipper den stå på golvet. Men det hade dom inte. Så vi betalade och gick ut. men då kollade jag på marsvinsmaten... Det var KANINMAT. Så jag oh mamma gick in och bytte maten så det vart marsvinsmat.

sen gick vi i på Jennys hund och Katt. där... Hittade jag en stor boll. som man brua ha till hamster så dom får springa runt på golvet. Fasst till Marsvin. Så den köppte vi. sen lite annat till hundarna.ssom shampo. Sen efter det så åkte vi till Annas och Willes kurs. Då när vi var på brukshundklubbe passade jag på att köpa A:et med Ådi. det  märktes inte att det var första gången han körde A:et elr den där balansgrejen Är så stollt över han. See så äntligen åkte vi hem. alla var slut kn jag säga.

Jag och mamma köppte mini morötter t marsvinen i dag på Willys. så  jag lärde Gustav "Gustav" och Gabriel "GAbriel".Är stollt över dom också såklart.

Men nu ska en trött Amanda sova. godnatt.

Presentation

Omröstning

Vilken av mina marsvin är finast?
 Gustav!
 Gabriel!
 Qruella!
 Alla är lika Fina.=)
 Ingen!
 Lina!
 Vet inte=/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Våran Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards